i own it

sitter på bussen med ankre och är påväg till Skövde! starkare än någonsin (med halsfluss) vilket självklart suger balle när man inte kan träna någonting. ..
 
lämnar ett tom fästning bakom mig, förhoppningsvis mår jag bättre på måndag så jag kan vara fit for fight igen! ska bli sjukt skönt att komma hem, & det känns ännu sjukare att jag snart är klar med gmun. nu i veckan så har vi sökt massa jobb inom försvarsmakten! ska bli spännande att förhoppningsvis jobba vidare som militär.
har sökt gss/k i göteborg och som skyttesoldat inom hemvärnet samt k1 kavallerikasern i livgardet stockholm!
förhoppningsvis är detta rätt steg i rätt riktning mot mitt framtida mål!
 
nu ska jag bjussa på lite pics från mig och grabbsens!
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback