hemmakänslan

den där känslan när man kliver innanför dörren och känner doften av sitt egna hem
är ju totalt obeskrivlig! helt sjukt hur mycket man uppskattar maten, datorn & TV! 
har suttit och gjort en massa tidsfördriv nu, ska snart lägga mig i sängen! MIN SÄNG <3
 
imorgon ska jag försöka ta mig upp i tid & träna lite lätt styrka! sen ska jag fika med
jennifer och sedan hinna träffa johan en snabbis sen har jag massage som jag har lääääää
ngtat såååå mycket efter <3 sen träffa en hihi
 
pappa sa nyss att jag musklat på mig mycket, det är väl kul att höra, eller?
tittar på gamla bilder, såg ju ut som ett benrangel! men det är ju fint det också,
nu har jag bara gått upp 7 kg haha! 
 
nejmen nu ska jag sova 
godernatter
 
en muskelknutte kommer jag då aldrig bli
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback