nu är GMU slut

nu är GMU slut!
det känns fördjävligt....tomt
efter ha tillbringat tre månader med så pass många nya människor omkring sig, så intimt. eller hur ska man
förklara det på ett bra sätt? men liksom från att ha bott tight med tio personer i samma rum, ha omringats av hundra personer och vara van med 100% tempo dag ut och dag in, alltid veta vad man ska göra, alltid vara sysselsatt från kl 06.00 fram till åtta på kvällarna om inte längre. man har fått massvis med nya vänner, och nu, nu är allt bara borta. det är det som känns konstigt.
 
nu är det tillbaka till vardagen här hemma! känns coolt att lilla jag har klarat av sveriges hårdaste utbildning på just sveriges hårdaste jägarförband, självaste K3! det är för mig riktigt stort, att jag har kunnat mäta mig själv med alla vältränade killar, jag kan helt enkelt säga, för första gången! JAG ÄR GRYM!
har fått anställning inom försvarsmakten, det känns också riktigt bra! 
men fortfarande känns det som någonting fattas...
 
hur som haver, är fett taggad på att börja träna på riktigt nu när jag har fått en stabil träningsgrund!
gymkort och gymkläder har införskaffats nu, börjar även med innebandyn igen nu på tisdag :)
 
menmen, orkar inte skriva när jag samtidigt sitter på toa
ska ta mig ett varmt bad och försöka packa in mitt swinto hår med lite inpackning ;)
 
puss så länge
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback