hets

bara jag som lagt märke till att 2013 varit något slags träningsår?
Stora muskler/vara smal/ha magrutor/vara vältränad/äta kvarg/instagrama tränings hets år?!
 
menar inte att det är något negativt, bara positivt att många vill trimma sina kroppar! för kroppen mår bra av träning i lagom mängd som passar individen.
 
jag har gått upp sjukt mycket i muskelmassa mot hur jag såg ut för ett halvår sen, det har hänt jäkligt mycket med min kropp på tre månader. kommer knappt i mina gamla jeans längre, röven har blivit antingen fläskigare eller mer tränad, och lår samt vadmusklerna har blivit större. jag tror jag har gått upp cirka 9 kilo haha..fattar ni? nio jävla kilos
förut vägde jag 54 kg på min annars 170 cm långa kropp, jag var helt pinnsmal!! nu har jag mestadels fått muskler, lite mer fett än vanligt på magen, men det ska jag försöka få bort inom en rimlig tid när jag orkar ;)
äter ju som en gris, och det är ju så jävla gott att äta godis och mat.
 
det sköna är att efter ett tag slutar man bry sig hur man ser ut, eller klart man bryr sig. men det är sjukt hur mycket min självkänsla har förändrats på tre månader. nu behöver jag inte längre stå och försöka dra i mina "lovehandels" som jag aldrig hade och smågråta över att jag var påväg att bli tjock eller att mina lår var påväg att gå ihop.
 
nu är tankesättet istället: äh vafan har ju fått lite fett på magen men har ju fått snygga vältränade ben iallafall!
 
det jag vill säga är, var inte så himla hårda mot er själva! det finns bättre saker i livet än att granska sin kropp 24/7 och leta efter brister, för komihåg, oftast är det bara du som inbillar dig och lägger märke till dem medan omgivningen inte ser ett piss..
 
 
såhär såg jag ut i juni i somras, ser inte så jävla välmående ut med revbenen utpetandes va? och nej jag hade ingen ätstörning
 
 
 
nu: lite mulligare, lite mer tränad, lite mer välmående soffiaaa aka wessmusch
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Anonym

YEEY!

Svar: yeeeey
Sofia Westman

2013-11-20 / 18:59:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback