det handlar om att hitta sig själv

jag känner mig vilsen
jag vet inte vad jag ska göra? 
för tre månader sedan så satt jag bara och längtade fram tills
den 8 november, då min GMU var slut & jag var en "färdig" soldat.
men nu har dagarna rullat sakta iväg, och jag känner mig sjukt rastlös
och saknar mina kompisar jag träffade i karlsborg. även fast jag störde mig
sjukt mycket på allt i slutet av utbildningen, alla gånger som jag ville slå
sönder hallenbergs skåp för han jämt ställde sina dörrar framför mina, alla
gånger jag ville slå till vissa när dom var allmänt störda haha! men tur är väl
det att ens psyke har förbättrats x1000000 på tre månader, nu kan jag hålla mig
relativt lugn i sånna situationer jag annars skulle dampa i! ;)
 
nästa vecka ska jag iväg på intro för "nationella skyddsstyrkan" som det så fint
heter nu. har fått hem hur mycket militärgrejs som helst, frågan är...vart ska allt
läggas? men nu kan jag marscha på egen hand
 
bajs någon ringde och störde mitt i inlägget
så nu vet jag inte vad jag ska skriva mer en
HEJDÅ XD
 
 ELLER först kan ni säga hej till mina nya bebisar

Anonym

Vart har du köpt skorna? :-)

Svar: har köpt niken på tradera eftersom dom slutat att sälja dem i sverige! :) reeboken har jag köpt på stadium :)
Sofia Westman

2013-11-17 / 23:20:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback