waaatz up

 
tycker faktiskt att det är lite roligt att folk blir brydda/upprörda/eller shdhddgdgdo
över att jag lägger upp en bikinibild på mig själv, haha liksom hallå?
och det roliga är att under somrarna så går en STOR STOR del av
sveriges befolkning, och några miljontals miljontals andra människor runt i
bikinis, solar toppless osv osv! haha i dont see the problem, så jävla svenskt
så det finns inte!
 
vart man än går, tittar på tv, osv osv så ser man människor posera i underkläder
för hm, victoria secret..bryr sig folk då? näääääää absolut inte
 
jaja, vet inte om det handlar om avundsjuka eller för att ni inte vågar lägga upp
något på er. Jag är ingen som söker uppmärksamhet, utan jag gjorde det mest
för en modig grej, eller för att jag läste ur blondinbellas bok: övervinn din rädsla
, våga övervinna ditt komplex! och jag har själv alltid känt mig obekväm i bikini,
och det kändes faktiskt jävligt bra att känna att man kan och vågar lägga upp
en bikinibild, so take it or leave it ;)
 
pyss
 
 
 
 oj herregud
 
 
asssoooo shit en bild på en mage
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback