LETS DANCE OUR TEARS AWAY

ooojaa sitter och lyssnar på spotify och skriver CV samt personligt brev..
inte det lättaste, med tanke på att jag inte har skrivit "riktig svenska" på hundra
år haha....ska även beställa tågbiljett till stockholm för mönstring till GMU! SPÄNNANDE
gaaaah hur ska jag hitta dit? jag som knappt kan åka buss här i stan liksom......
någon som vill följa med som handledare till little moi? ;)
 
är helt slut i benen, gick ut på en skaplig promenix med mamma och rajja igår, + över
en timmes styrka, och idag blev det en 7 km springtur, och ikväll blir det fys och innebandyträning!
och JOBB imorgon............jag kommer vara död! ;) men hä skant klagas nå!
 
JUSTJA VI får hem en liten hundvalp om cirkus två veckor!!!!! ska bliiii så kul, cant wait!
SÅ JÄVLA SÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖT, VAR beredd på bildbomb på sötnosen sen ;)
 
nu ska jag skriva vidare, hejjs!
 
 
"life is too short, to waste time matching socks"
 
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback