people change, and so do you

hej
jag heter sofia och är nitton jävla år gammal.
jag har alltså levt i nitton jävla år
och vet ni vad som händer under dom där nitton jävla åren?
 
jo, jag ska tala om för er EXAKT vad som händer:
man förändras
 
under det senaste året har jag fått höra, gud va du har förändrats, känner 
inte igen dig längre, du är inte samma person som förut osv osv osv.
har lust att ge varenda en en jävla käftsmäll varje gång.
 
man blir äldre, man utvecklas som person, man träffar nya människor, 
lär känna sig själv, skaffar nya mål, vågar ta för sig, får ett helt nytt perspektiv på livet.
ska man bli klandrad för det? 
trångsynta människor som lever kvar i sitt tråkiga liv och inte klarar av att se andra
utvecklas och våga ta för sig, ha kul och försöka följa en dröm.
 
snälla sluta påminn folk att dom har förändrats, för det kommer inte finnas en jävla
liten minimal chans att man är samma människa som man var för ett jävla år sen.
kanske har lika utseende, men insidan kommer ALLTID att förändras och utvecklas.
till något bra eller dåligt...tja det får ni avgöra själva!
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback