det här med att välja

det här med att välja & fatta beslut, det är inte riktigt min grej.
& det har det aldrig varit, beslut som man måste fatta helt själv.
Ingenting som man bara kan "go with the flow"
 
det är just nu, HÄR och nu som livet verkligen är på riktigt,
det är nu som bara JAG kan forma mitt liv, precis hur jag vill.
det är sjukt egentligen, man kan göra vad man vill.
det enda som krävs är lite vilja och att man tror på sig själv!
 
sitter och kikar igenom GMU bloggar, och jag kan helt ärligt säga
att jag blir ännu mer sugen att tacka ja till platsen K3 i karlsborg!
fast jag vet egentligen inte vad det är som stoppar mig? jag vet att
jag skulle klara skiten bra, för jag har ett jävla humör och när jag 
väl har gått in för någonting drar jag mig aldrig ur! jag kan stå upp
för mig själv och har ett jädrarenamma när det behövs, tål att
få skit under naglarna och är inte rädd för att slita som ett jävla djur!
haha
 
jag vet inte vart jag vill komma med det här inlägget, tror mer eller
mindre att det är en liten notis till mig själv:
- VAD FAN VÄNTAR DU PÅ, TRYCK BARA JA PÅ DEN DÄR
JÄVLA KNAPPEN SÅ KOMMER ALLT ORDNA SIG TILL SLUT
KÄRRING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
ja
hejdå
 
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback