Vi går mot nya tider

jahapp, då går vi mot nya tider!
and it feels wierd....har egentligen aldrig tyckt om nyår, hatar att fira det!
dont know why, men antagligen för att det medför lite ångest & press samt
att alla mina nyårsfiranden har sugit, haha! så detta nyår blev det fyllekörning
för min del (nej, körde inte full :D körde only fulla människer). Men det var
ju helt okej det också! 
 
hur ska jag sumrera år 2012? inte så mycket faktiskt, år 2012 har inte varit
något speciellt år för mig, visst jag har tagit studenten! yey men ska jag vara
helt ärlig så saknar jag faktiskt skolan & min student var ju inte så jäkla
rolig som jag hade hoppats på! 
 
skolan var inte alls rolig (just då) men 1;an och 2;an var king! sista året bestod av
massa jobb med drygt UF-företag och en klass som man inte riktigt visste vart man
hade alla, det var lite jobbigt! så jag och julia höll oss till simon och frankie och drygade oss,
men det var ju trevligt det med! ;D
 
men hann med en trevlig utomlandsresa med johan till kap verde! inte varje år man får göra
det! 
 
jag vet inte om jag kan säga att år 2012 har gjort mig till en starkare person, snarare tvärt om.
det känns som jag tappat bort mig själv, vet inte riktigt vad jag vill eller vart jag har mig själv.
men några mål som jag har till 2013 är:
* få ett bättre självförtroende
* ut och se världen och få lite lärdom samt växa som person
* leva mer
* börja äta bättre, bättre kostvanor BÖRJA ÄTA FRUKOST!
* träna mer, bli starkare
 
tjaa vet inte riktigt mer vad jag kan skriva, men dessa mål som jag satt upp är jag på god väg
att uppnå! det känns skönt
 
avslutar väl detta inlägg med att välkomna mitt 2013 år! man vet aldrig vad det kommer
innehålla, ett år som nybliven singel?! ett år som nybliven student, no job, just live life!
och det ser jag grymt jävla mycket fram emot!
 
 
lägger in en fuck u bild åt mig själv, en bild på den lite mer självsäkra sofia samt lite mer osäkra! and lets say fuck you to the old uncertain person and hey to the more confident sofia, sounds good to me!
 
jag orkar inte lägga in en massa bilder från 2012! det känns ganska trökigt, jag tror att ni som läst bloggen
ett tag sett en del bilder från 2012, so lets keep it that way!
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback