träning

somsagt, år 2013 så kommer jag försöka träna mer, bli starkare, orka mer och framförallt
få bättre kroppskontroll/kännedom och bli piggare!
 
idag blev det löpning/jogging 5 km, kändes riktigt bra faktiskt!
imorgon blir det innebandyträning och lite styrka!
 
att träna styrka behöver inte innebära ett dyrt gymkort, utan man kan träna
styrka hemma med egen kroppsvikt för att både bli stark och få fina långa
slanka muskler som jag är ute efter.
 
för mig är det viktigt att ha en förebild när man tränar, inte ett ideal utan en
person som förmedlar någonting! jag diggar victoria secret modellen
candice swanepoel, inte för att hon är vältränad utan för hon förmedlar
glädje, mod och självsäkerhet!
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback