this is what we waiting for

åh ja! sitter för tillfället i sängen och lyssnar på swedish house mafias album <3
så jääääääävla bra, mmmmmm öronorgasm! 
fick nyss tillbaka mina klackskor som varit på lagning, sån klump som man är så
trampade jag av klacken första steget jag tog nedför trappen här hemma! hahaha första
gången jag använde dem också.......suck! och lagningen blev ju inte den bästa, skulle
nog kunna göra det bättre själv! såja, 600 spänn åt helvete för ett par skor jag kunde
ta ett trappsteg med, vilket fynd! :D fast sneak modellerna till jeffrey campell är kanske
inte den bästa kvalitetsskon att köpa, men ändå! 
 
ska försöka städa klart rummet nu, det har ju bara tagit två veckor..............
 
 
 
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback