pormaskdödaren!

 
ey yo people, fathers, mothers, sisters, brothers, grandmas, grandpas, cats, dogs, horses who dont exists,
hamsters, birds, friends, haters, lovers
 
sitter här i min fåtölj och har den så kallade "pormaskdödaren" i mitt ansikte, kan lämna ett
omdöme senare!
 
är helt slut efter innebandyträningen, vi körde mycket kondition och styrka! dum som jag var
hade jag egen träning hemma (dvs styrka) innan träningen, så mina ben var ju som bly!
menmen, hä gick bra iallefall! :D
 
snart ska jag se film med min käre dryge syster, blir nog red dog! har ni sett den? ANNARS
MÅSTE NI SE DEN, lovar, jag grinade tre timmar efter filmen! grymt bra iaf :D
 
hahahahahah ser typ ut som arne weise på julafton! borde bli 2013 nya julpratare, skulle
dock va pinsamt om jag hade ansiktsmasken påååååå LOL XD
 
 
 
 
 
 

Anonym

haha tjena arneeeee!

Svar: yyoooo man
Sofia Westman

2013-01-14 / 14:53:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback