new in

ja, jag vet....jag har sagt det förut och jag säger det igen, JAG ska ta det lungt med
shoppandet! snart, när jag har köpt allt jag behöver, vilket lär dröja ett tag ;)
 
blev ännu ett par klackisar att fylla på i min samling, hihiihih :D
 

1. gröna jeans, snyggt med lite färg som kan piffa upp en simpel outfit!
funkar fint med ett par snygga svarta pumps (eller varför inte vanliga sneakers)
tillsamans med en vit skjorta, läderjacka och en fuskpälskrage, samt en åtsittande stram
hästsvans så VOILA!!
 
2. klassiska pumps, snyggt till bl.a en svart formande fodralklänning med lite accessoarer,
älskar vinrött och svart tillsamans!
 
FESTSKOR - LUNDBERG / NICE - NELLY.COM
 
3. Sedan köpte jag även två jätte fina toppar, kan visa sen när jag fått hem dem!
älskar toppar med fina öppningar i ryggen!
 
nu ska jag slå på ett litet avsnitt av gossip girl innan jag somnar framför brasan!
dags att börja tagga om för hemma match imorgon, hehe yeeeyy
 
puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback