dancing in my head

tjäääänne! hur skönt är det inte med lördag då?
ligger i sängen och är grymt seg haha...och har fördjäävla ont i benhinnorna, tror
nästan att det är benhinneinflamation, låter skönt va?
måste köpa mig ett par nya innebandyskor, tror att det är där problemet sitter.
och det är ju jätte kul att jag har innebandymatch i bollnäs imorgon som förövrigt
har STENHÅRT GOLV! jag kommer dö
 
lutar åt ett par nya asics, sköna och liiite dyra! men tur man har en snäll pappa, haha!
 
 
tänkte att jag även skulle köra lite rygg, arm och bröstövningar nu när jag har ont i benen!
buhhu
 
har även ätit mina bananplättar, grymt goda! finns nog inget godare som är så
enkelt att göra!
 
du behöver:
1 banan
1 ägg
1 nypa vaniljsocker
1 nypa salt
ev. färsk frukt eller bär och agavesirap
 
mosa bananen, rör ner ägg och vaniljsocker och salt. Stek upp
smeten i en stekpanna, och servera med ex färska bär. Går
även att göra våfflor! :D and voila
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback