"A girl should be two things: classy and fabulous" - coco chanel

 
kliar i fingrarna, vill shoooooppa!
internetshopping är livsfarlig, speciellt för moi...känns som det sitter en
ängel på min högra axel och argumenterar mot, och vill att jag ska spara pengarna, medan
djävulen på den vänstra axeln skriker: KÖP, VAD FAN VÄNTAR DU PÅ? DU LEVER
JU FÖRFAN BARA EN GÅNG, KLIIIIIIIIIIIIIIIICKA HEEEEEEEEEEEEEEEEM!!!
 
haha nej jag lovar er, jag är inte psykisk störd! ;) har bara lite damp ibland...
danssugen är jag också, tur hotellet har discokväll på fredag, IM SO READY ttooo
parteeeey! haha
 
tagga innebandyträning, och jobb imorgon, uppstigning klockan fem, huuuur kul?
 
vill beställa hem gymkortet också....hehe
 
och ha en ny häst...hehe
 
ett bra jobb...hehe
 
massor av pengar...hehe
 
en snygg bil....hehe
 
bli miljonär....hehe
 
och en ny morrocian oil....hehe
 
 
det här var verkligen ett fml moment i mitt liv
min älskade bebis finns inte längre, och jag vill tillägna denna sång till dig
bebis, just for u! må du vila i fred <3
 
 
 
 
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback