julekris

herregud, jäklar vad fort dagarna går! snart julafton ju?
tur att vi har slutat med julklappar i min familj, då slipper jag
springa runt som en yr höna och leta massa julklappar anpassade
för varje familjemedlem! ;) vi har ju börjat blivit så stora & växt ifrån det
där! nejmen seriöst, för ett år sen skulle jag gråtit över att vi inte delade
ut julklappar längre, men nu har jag fått en annan syn på vad livet egentligen 
handlar om, man lär sig uppskatta det lilla! det roligaste med julen
är ju själva stämningen och att alla är samlade, OCH framförallt all den goda
maten! ;) under min tid i GMU så satt jag och tänkte på julbord ungefär alla
dagar när vi var utan mat, så HERR/FRU JULMAT, du är välkommen <3 
 
fast kan ju säga att jag ändå kommer köpa julklappar till alla, för jag älskar att ge!
johan ska iaf få mest av alla, såklart! ;) redan köpt en massa, hihi! är så jäkla kul
 
jaja hur som haver, jag vet egentligen inte vad jag skulle in här och skriva, men ska väl
snart gå och lägga mig (på soffan) mamma och jag har något slags krig, eftersom jag har
ockuperat två rum med mina kläder. så idag fick mamma nog och kastade alla kläder i mitt
sovrum så man knappt kommer in där & jag orkar inte ta reda på det....SÅ det blir soffan inatt!
ni kan få uppdatering på "the war between a daughter and mother" part two imorgon! ;)
 
GODNATT
 
 
saknar lilla frifriii också!!
 
 
 
och dig med!!
herregud, över 2,5 år gammal bild??!!
 
 
 
 
 
 

friffi

SAKNAR DIG MED SOFFRII!! !<3<3<3

Svar: <3
Sofia Westman

2013-12-08 / 21:06:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback