god jul

jamen god jul på er!
har spelat bingolotto på uppesittarkvällen! självklart så vann jag
 ingenting (som vanligt) tur jag har mer tur i kärlek istället då ;)
känns lite trökigt att inte öppna julklappar ändå imorgon, johan och jag
har redan gett varandra, alldeles för giriga!
 
imorgon tänkte jag rensa lite, lägga ut en bloppis! så håll utkik, ni kanske
är sugna på några av mina alldeles för många oanvända klackar till juldagen/Nyår? ;D
hä visar sig!
 
snaaart börjar mellandagsrean å, dryyyyyyyyyyyyyyyyyyyyygt....som vanligt så kommer
man shoppa alldeles för mycket onödiga saker!
 
nu ska jag nog göra redo för kvällen och försöka väcka mannen som ligger och dregglar
på mitt ben, men det har ju sin charm det också!
 
 
någon som ´är sugna på dessa? storlek
37 eller 38 tror jag! aldrig använda..tänkte ta 250 kronor för dem!
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback