cant sleep

jag fattar inte.
nu har jag lyckats vänt på dygnet igen. ..gaahd
blir så jävla tankspridd på nätterna, tänker bara tillbaka en massa och rotar i det "förflutna" och blir bara så arg och frustrerad över saker som jag inte kan göra nått åt. helt värdelöst egentligen, lägga massa onödig energi på saker som är totalt ^#&@^@^!&!&^@^ (kan ikke beskriva med konkreta ord)
 
lite ångest över att jag har vart dålig med träning, har fått en ny anting till beridna högvakten, så ska dit på tester och lär väl träna skiten ur mig tills dess...yey! tur man har en bra grundträning nu! :)
 
såg på the hobbit me joax idag, den var väl bra! men hatar filmer utan slut, att man lär vänta ett år tills nästa film kommer ut på bio igen..det suger!
 
haha va bitter ja låter! kanske har lite åldersnojja med tanke på att jag snart är 20 ;)
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback