åh

haha har tröttnat så mycket på sociala nätverk, speciellt facebook..
helt värdelöst, och fråga mig inte varför jag har det fortfarande....orkar
inte läsa om folk som lägger upp statusar om hur "perfekta deras vardagar" är,
och om vad dom har ätit och klagar på precis allting. i just dont get it.
kommer väl förmodligen dö ut så småningom, precis som lunarstorm och bilddagboken
haha! hoppas det kommer in nått nytt och fräscht, som INSTAGRAAAAM! HEHE :D
 
sitter och kikar på lite tv och väntar på att johan ska skriva, ska häääääääämta honom
och jag hatar att köra i snöoväder, är halvt blind och typ hallicunerar i mörker, okej kanske var
fel ordval men det dyker upp konstiga saker för mig i mörker. jag kan typ skrika AKTA MANNEN DÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ när jag kör själv för jag tror
att det står någon i vägen, antagligen är jag mentalt dum ihuvet, eller så var det en man som
stod på vägen. jag tror faktiskt på alternativ ett ;) haha
 
sen tycker jag heller inte om personer som inte kan bjuda på sig själva, sådär
drygt strama och måste lägga ut seriösa bilder hela tiden som ska vara perfekta.
 
jag lägger väl också upp seriösa bilder, men tycker hellre om oseriösa. för en del av
mig är faktiskt ganska flamsig och oseriös! man ska bjuda på sig själv, jag älskar
att ta fula bilder på mig själv, tOCH jag kan erkänna, jag ser bra ut ibland, och ibland är
jag riktigt jävla ful haha. alltså ful, sådär ful att man kan skratta åt sig själv i spegeln och
göra massa miner och tänka, HAHA tänk om någon kille såg mig nu, ingen skulle ju vara
intresserad! tur ja har johan <3 han har iaf fått se många fulminer vill ja lova ;)
 
 
 
HAHAH ja nu orkar jag inte
 
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback