gmu

jag spenderar nu min andra natt på ett av Sveriges hårdaste förband,  k3 i karlsborg.
jag ligger just nu helt död i sängen. vi har tränat sedan 06.00 fram till 23.00 på natten, det har vart som ett slag i ansiktet. jag och alla 120 andra ungdomar hade nog inte förberett oss på att bli hårt, men det är precis som löjtnant säger: ni ska bli Sveriges bästa soldater
 
och det vill jag mer än gärna bli.
kan uppdatera sen med mer info men just nu är jag för trött efter marsch, beeptest, multitest, städning, uppställningar och nattintervaller!
det här är en intressant upplevelse, det är jag och en tjej till i vår 52 st fulla pluton, jag är ensam tjej i en grupp av goa killar, imorgon får vi all vår utrustning!
 
pyss
 
 
 
 
 
 

ellinor

Hey,,,, Vad skoj! Jag känner en som också är där. Vad heter killarna i din grupp?
/Elli

Svar: sent svar, men dom hette pontus, johan H, joel, dan, johan A, mikael, albin, jakob och jens :)
Sofia Westman

2013-08-21 / 10:59:26
friddd

fyfan vad grymt!! !kör hårt:D

Svar: lliiike
Sofia Westman

2013-08-25 / 19:24:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback