vart är solen?

man blir ju deprimerad när det är sånt här väder ute ju!
vart är solen & värmen? känns som man sjunker sjukt
mycket i humöret (iallefall jag)
känner mig bara lat och allmänt skitig haha! på tal om skitig så sitter jag
här i soffan och degar med mjukiskläder, det känns som jag stinker svett och
har dessutom flottigt hår..........får ni en vacker bild nu?! haha ;)
 
nejmen flottigt hår måste jag börja vänja mig vid (hur jävla äckligt det
en låter, jag vet)...men måste börja tvätta håret mindre för att
återställa balansen i hårbotten, för när man tvättar håret ofta förstör
man den naturliga fettbalansen som håret annars producerar, vilket gör
att man får flottigare hår oftare, + att det sliter. så försöker hålla mig till
två till tre tvättar i veckan.
 
Dessutom när jag ska ut i fält när jag är i lumpen, då
kanske jag inte får tvätta håret på två veckor, då kanske det är en smart ide
att vänja hårbotten så det inte blir flottigt efter en dag haha!
men det är så drygt att man är blond, för då syns det mer när man har flotttigt hår, MEN jag har ett bra tips NANANANNANA = POTATISMJÖL! det är det bästa att strö i hårbotten när man känner flott,
perfekt om du är blond, men om du är brunett kan du alltid blanda potatismjölet
med kakao och cirkulera runt i hårbotten och massera, AND VOILA a fresh
clean look! ;)
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback