jag är stolt över mig själv

får jag säga att jag är stolt över mig själv?
jag lilla bondflickan från dalarna som ingen trodde skulle klara
alla tester så bra, Jag är nu preliminärt antagen till bevakningssoldat
i karlsborg! så jävla taggad, och aldrig hade jag trott att jag skulle utbilda
mig till soldat, det känns förjävla fränt!
 
var såå jävla nervös när jag klev in och skulle checka in på rekryteringsmyndigheten
i stockholm. jag skakade halvt och hade ingen aning vad som väntade haha!
tänkte:nej nu vänder jag och åker hem igen! kliver in i en stor datasal för att göra
ett förjävla svårt prov haha, märker att det sitter 25 killar och jag är den enda tjejen!
eller det kom en tjej senare!
 
blev godkänd på provet och fick fortsätta testerna! vaaaa så jävla nervös så ni anar inte.
var lite awkward med alla killarna, speciellt när jag skulle övernatta i samma rum som alla!
men lärde känna några sköningar! haha det första dom sa va!  : varför bli soldat? du ser
verkligen inte ut som en tjej som ska bli soldat! 
alltså jag trodde du var värsta bitchen, men du är ju förfan hur jävla schysst och social som helst ju! 
 
och nu i efterhand är jag stolt över att jag gjorde det, för det var så grymt kul att göra det och
få träffa nya personer och få med sig en ny erfarenhet! 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback