det visste ni inte om mig

* jag känner mig jätte obekväm bland mycket folk, till exempel i ett gym, i en butik eller på stan.
* jag har tvångstankar
* jag älskar att äta haha
* kan äta hur mycket godis som helst
* är naturligt blond och har ikke löshår (många som frågar, därför jag skriver det här heheh )
* jag faller lätt för killar hehe
* jag är seriöst knäpp i skallen
* jag har damp hehe
* jag tycker om att sitta och skratta åt mig själv och mina skämt haha
* jag är nog ganska roligt dryg, eller bara störigt dryg!
* jag är sko och shoppingberoende
* jag hetsäter ofta haha, hinner knappt känna smaker innan jag smält i mig allt....
* älskar serier, tex revenge, awkward och 2 ½ men
* jag kommer bättre överens med killar än tjejer
* jag älskar att sova
* jag älskar sportbilar, när jag får råd ska jag köpa mig en lamborghini, antingen aventador eller gallardon (beroende på hur ekonomin ser ut ;) )
* jag älskar att inte göra någonting
* jag tycker inte om att träna haha (jo, innebandy) men inte gym osv...
* jag biter konstant på naglarna
* jag tycker om att bajsa
* mina fisar stinker mest i hela världen
* jag har varit i kiss och bajsåldern sedan jag var fem år
 
(okej nu känner jag att denna lista börjar spåra ut lite hehehhe)
 
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback