lucky me....

 
varför har jag en sådan otur för?!
igår på träningen så hög det till i framsida lår, men tänkte inte mer på det och fortsatte
spela så dum som man är! sen började göra ondare och ondare, och sen när
jag kommer hem så känns framsida lår helt uppsvält!
pappa hjälpte mig att linda så hårt att foten domna bort haha
har troligtvis fått någon slags sträckning alt muskelbristning!
 
men jag har ingen aning! har aldrig *peppar peppar* varit skadad förut, så
är så dålig på skador, är ganska van att saker?! haha gör ont, och ju mer man
springer bort det så brukar smärtan bli mindre!
 
ska känna efter lite nu på förmiddagen så får vi se om det blir någon
match för min del eller ej, annars får jag hejja på läktaren!
 
 
 
det får bli några glada minnen, så man blir på lite bättre humör iaf...
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback