livet har sina goda stunder

åhhhey ni förstår nog inte hur jobbigt jag tycker det är att gå upp kvart över 5 varje morgon......
speciellt när jag är en nattuggla + en riktig morgondragare?, eller vad det nu heter haha
 
idag var jag så trött på jobbet så jag satt mig ner och skulle äta ett äpple och drömde
mig iväg i mina dagdrömmar som jag alltid gör, märkte jag att folk gick förbi och liksom
tittade allmänt konstigt haha!
men jag tänkte väl att det var för jag såg allmänt borta och lite cpstörd ut!
 
men sen efter ett tag märker jag att jag inte har tagit en ENDASTE tugga på äpplet
och kommer på mig själv att jag har suttit och slickat på det som den vore nån jävla glass!
hahahah alltså orkar inte med mig själv, alla måste ju trott jag varit helt mongo.
 
liksom sitter i ett litet hörn helt forever alone och slickar på ett äpple! HEY, kan även
tillägga att jag ser drogpåverkad ut när jag är trött!
 
haha har för mig att jag tänkte på när jag och frida åkte med tåget till halmstad och
filmade en tjej när hon slickade på en glass
 
nog om det, förövrigt händer det nya saker på jobbet hela tiden! igår fick jag en lapp
av en kille när jag vilade och skulle äta banan (observera att jag åt bananen på ett
normalt sätt iaf). han hade gått förbi mig flera gånger fram och tillbaka så tillslut lämnade han en lapp
haha, alltså höll på att sätta bananen i halsen, visste inte vad jag skulle säga, allt blev bara väldigt
väldigt pinsamt
 
 
hAHA JA, och såhär stod det
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback