herregud!

såg nu att denna blogg skapades 28 september 2009!
jäklar vad länge jag har haft den, lite över 3 år! <3
måste nästan vara närmare 1000 inlägg jag har gjort snart? haha
jisses vad sjukt
 
bara för det så tänkte jag lägga ut några gamla inlägg! lite nostalgi på det hejle
 

bullfittaN SIMON

nu sitter jag här i skolan, med bullfittan simon.

 JAG ÄLSKAR BULLFITTOR / SIMON

+ kanelBULLENS dag på söndag ;)

Love is in the air....

(allra första inlägget i bloggen)
godmorgon, eller go´kväll?
Det finns mycket som snurrar omkring i skallen på mig nu, vad vill jag göra mitt liv? vad ska jag ha för kläder på mig imorgon? undrar om han lägger märket till mig idag? bryr han sig verkligen om mig? bryr jag mig verkligen så mycket om honom? vad tänker du?
Det är ett faktum att många säkert tänker såhär, jag är väl en paranoid person som inte riktigt har hittat rätt riktning i mitt liv, det känns som jag vinglar på en tunn tråd, jag vinglar fram och tillbaka, tappar balansen, ramlar, men fångas upp igen utav min familj & vänner som alltid finns där för en, tack!
 

alla har känslor, såsom barn som vuxen

okej. jag har faktiskt känslor? jag kanske inte visar det på det allra bästa sätt. men jag försöker visa vad jag känner. Ibland känns det som att jag finner tillvaron. men nu känns allting bara piss. men jag tänker inte backa. jag tänker stå på mina bara knän om så behövs, för det är dig just dig jag vill ha. som jag sa, den enda gång jag backar är när jag tar sats.
är det såhär det känns, att vara kär? för om jag ska känna mig som en liten unge så vill jag inte vara kär mer.
/ es oh ef ih ah
- Jag kan nästan se det, den dröm som jag lever i, men det är en röst inuti mig som säger, du kommer aldrig nå dit.
 

så jävla bra vi är, okej ?!

(postad av jennifer, den där sommaren för så jävla braaaa)
hejsan alla sofias läsare!
nu är jag, jennifer lindström i farten igen! sofia orkade nämligen inte skriva ett inlägg idag, så då fick jag göra de åt henne! :) idag red vi ut på sötpollarna! blev en vild&rolig ritt må jag lov att säga, fortfort gick de. vi gillar fart eller hur sofia? ;)) ...
när vi åkte hem från stallet så dog min moppe precis som sofias gjorde igår.. vad är det som händer egentligen? först hennes och nu min ? .. jadu hoppas att de går och fixa (y. har ju inte haft den så extremt längre precis ..
kvällen spenderade vi på innebandyträningen i vasahallen. skönt att få springa av sig, men jobbigt med mina onda knän... sofia var super duper duktig ska ni veta... (y ...
i morgon ska sofia åka till borlänge för some shoppning. jag orkade inte följa med, så jag står över denna gång . :) hoppas du får en rolig dag gumman ! <3
kvällen blir att spendera hemma hos min morbror stefan och hans tjej maria, för vi ska nämligen vara barnvakt åt min kusiner oskar&elsa, det kan nog bli skojj. tur att de har dator , säger jag bara ! annars skulle nog jag och sofia inte klara oss ;) he-he-he
nu finns de inte så mkt att säga men ... " fett eller bebis? , fett eller bebis? , bebis eller fett? ,bebis eller fett? & glöm verkligen inte att besöka min söta blogg :)   http://livetenligtjjennifer.blogg.se 
puss&kram&nypistjärten  // jennifer <3
 

jag är fri från bekymmer och besvär

HAHAHAHAH BÄSTA INLÄGGET,GLÖMMER ALDRIG!
= höstlov! efter skolan drog jag, sara & pullan till saras plaaace! vi lagade våfflor! as gott:D sedan tillbaka tiil scholan där det var öppet hus, hade en franska lektion, och en engelska...skärde då pumpa rumpa med sara, våran blev as snygg! justja, måste berätta en as_läskig grej som hände efter skolans slut...tog som sagt sällskap med julia, sara och simon (BOBBO) (; . sen kom frank och hämtade simon..+ att simon åkte utan hjälm, så jag liksom ba; shit...tänk om dom skulle vurpa? :s men frank kör ju ganska lugnt, så risken var ju minimal...aja..så då åkte de iväg...sen när vi rundade hörnet, så ser vi dem nästan krocka med en bil, och det blev världens jävla krasch...moppen liksom bara gled iväg...eller hur man ska förklara...och så ser vi simon och frank ligga där...asså..jag hållde på att dö...så vi sprang fram till dom, trodde för två sekunder att simon var död, men sen reste han sig...och han ba; jag ramlade på frank....HAHAH...så typiskt simon, alltid lika gulli! haha, aja..me n dock var de _väldigt chockade. men det gick bra med dem iaf..ibland så har man tur!
aja, så nu sitter jag har och har INGENTING ATT göra :( hheehe! kyss / es oh eff ih ah
haha, en ganska gammaal bild på mig å fridixzz ;D
 

dagens ord; hata

HAHA, det roliga är att jag bara drömde om att någongång i mitt liv få köra en sån där BMW!
OCH nu kör jag liksom runt i en sån? hur sjukt är inte det hahah...
 
tjabbatjena hallå! jag e best!
idag så har jag försovit mig igen, som jag gör cirka 1/4 av hela min skoltid. suck...hatar att åka bussar, hatar att åka bussar, hatar att jag älskar dig, hatar att jag är........, hatahatahata. JAG <3 BMW = SANT
usch, aja, idag så har jag faktiskt varit glad, även fast vi har sjukt mycket att göra just nu i skolan, iaf, så var dagens offervåran söta datalärare annelie; hon e best! haha, arial narrow fet stil understruken kursiv och avslutar meningen med ; JORGUBBAR hahah!
pyss sofia säger; annelie,jag är klar nu! annelie säger; det är bara som du tror., kolla tabbar, bra, arial narrow, fet kursiv, text 12, fe rubrik, bra! hhaahha. pyss för jag e bra! puss för DU är bra <3
 
 
NU SKA JAG GÅ UPP UR SÄNGEN! FORTSÄTTER IMORGON MED LITE GODBITAR!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback