fredag imorgon??

 
åhh herreguuuud vad veckorna går fort! redan fredag imorgon?
känner att jag inte riktigt hänger med i svängarna....så vimsig som jag är ;)
 
sitter just nu på pappas jobb och lägger in text, bilder osv på deras nya webbshop!
ganska kul faktiskt, kan man smygtittA in på lite bloggar medans man jobbar ;)
 
förövrigt så har jag svin svin ont ont i ryggen, axlar och armar. antar att träningsvärken från
gårdagens dressyrpass börjar smyga sig fram! Träningen igår gick super, så nöjd med söta
ponnyn :D så det känns bra inför kvällens dressyrtävling i hedenslund, som dessutom
är vår sista tävling, någonsin det vet jag inte! men för iår (: startar sist av alla så det är ju
skönt, vi får hoppas på det bästa!
 
igår hade jag världens otursdag! började att jag tog bmw:n till vikmanshyttan. Bilen
gick bra ibörjan men sen började den hacka och bli allmänt cp! så då gasade jag upp
den till lite högre hastigheter och då gick den fin fint ;) men sen när jag kom in i vikmanshyttan
på 50 sträckan började hela jäkla bilen hacka och styrservot typ hoppade ur, så jag fick panik för
bilen gick verkligen as TUNGT att styra. kunde iaf ta mig till pappas jobb lite halvt hackande sisådär.
sen dog bilen och den gick heller inte att starta. SNACKA om att jag fick panik.....värst av allt var att
jag inte visste vad jag skulle säga till johan! typ: heeeej älskling, tjaa din svindyra BMW började
hacka, och nu startar den inte <3 kanske är något fel på motorn?
 
haha så johan åkte hem från jobbet, för vad gör man inte för sin pärla ;) haha men det gick bra, den
startade efter ett tag och gick som en klocka igen!
 
antar att jag och bilen inte var riktigt kompisar igår......men vi älskar varandra ändå! <3
 
 
 
 
det här är en bra kompis det! ingen jävel som hackar och styrningen fungerar alltid fin fint! (;
 
xoxo
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback