cleaning my room

 
kan nog vara bland det värsta jag vet! haha
kanske för att jag börjar inse hur mycket kläder jag har, problemet
är ju att jag vill behålla allt också! och sen är det samma problem varje gång:
MEN GUD VET INTE VAD JAG SKA HA PÅ MIG, HAR JU INGA NYA
KLÄDER ALLS FÖRI*************************!
 
fick nyss fram 10 par klackskor! vissa kommer jag inte ens ihåg att jag köpt! haha
har fasen en stor klädställning och två stora garderober + några ikeakassar!
tur man har en yngre kusin som kan ta kläder också! :)
 
ikväll blir det 50 års fest för min mamma! det blir nog kul, är här hemma och håller
ställningarna! man vet aldrig med släkten, kan lätt spåra ur ;)
 
måste även sätta upp alla rosetter, suck! dom ramlar ner hela tiden, nu har två rader ramlat
ner! och jag måste bara ha dom där på min vägg! haha
 
 
 
I AM CHUCK BASS!
 
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback