svårt att veta

vet inte vad jag ska skriva...vill bara lägga mig och sova på soffan med oski! som förövrigt är världens bästa katt (förutom när han bits då) ;) han är ganska duktig på att markera när han inte tycker nått är okej! och det är bra JU! jag menar, vissa katter bryr ju sig inte alls, bara ligger där och chillar när man klappar dom överallt! helt random katter också, som man inte ens känner! ofta jag skulle låta en främling sitta och klappa mig överallt? nej då är det väl ganska självklart att jag blir sur och säger ifrån haha!

så ja, det jag vill komma fram till är: hata inte min katt om han biter er, han säger bara till att ni inte får klappa just där! ni skulle väl inte tycka om ifall jag kommer fram och.klappar er överallt?! (:

haha alltså orkar inte med mig själv, här får ni ett inlägg om min katt. och jag är lite seriös samtidigt som jag inte alls är det! :D



japp här har ni han. Oskar 16 bast. tar ingen skit från andra


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback