im fine, thank you

 
helt ärligt, jag mår faktiskt bra
 
har egentligen mått psykiskt dåligt de senaste dagarna nu när jag tänker efter,
fast jag har varit ganska bra på att skjuta undan tankar och flytt helt från att tänka.
det blir bäst såhär, allting har en mening.
 
just nu sitter jag i vardagsrummet, har faktiskt tänkt att sova på soffan inatt.
hur mysigt som helst ju med en värmande kamin, mysig fluffig soffa med ett stort
täcke, skön kudde och några avsnitt av gossip girl! får ju heller inte glömma djursällskapet (;
 
imorgon är det dessutom fredag, hur skönt?! några timmars jobb hos pappa och ridning
sen blir det fredagsmys <3
 
ja? vet inte riktigt vad jag ska skriva, känner mig ganska lost. Vill skriva lite allmänt bara, inte
en massa tankar så jag låter som en filosof
 
men iaf, jag mår riktigt jävla bra faktiskt! eller är det fel av mig att göra det?
jaja tack iaf för att du undrar
 
 
 
haha åh, jag var så knäpp/dampig/galen när jag var liten! allting var så lätt, 
ungefär som att stoppa in ett kycklingben i munnen och leka hund ;)
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback