för mycket av det goda?

ibland är det nästan för bra för att vara sant!
idag jobbade jag sista passet, tiden bara rann iväg! helt sjukt,
har haft tre jobbdagar som har varit hur chill som helst, dock ett
litet minus i kanten för tidigt uppstigande! men lätt värt det när man får
sluta tidigt!
 
imorgon är det fredag -> stockholms helg som innehåller massa roligheter!
jag passar på att vara uppe lite sent idag, just bara för att jag kan! ;) nejdå, men
blev en sen kväll i stan ;* sen tog det typ en halvtimme för mig att åka ut till vikmanshyttan
igen med biljäveln....................alltså det är helt sjukt, jag kör ju som en gammal kärring
i mörker! sitter med huvudet två cm från ratten och liksom hukar mig framåt och kisar
med ögonen och ger ifrån mig ett eller flera stön för det är så jobbigt när jag knappt ser nått!
sen gör jag säkert någon fin grimas med munnen också! hahahaha alltså har bilden framför mig......
men ser ju knappt i mörker, skaplig damp jag får! får ju synvillor också, för helt plötsligt trodde jag
att det stod en kamelliknande älg mitt i vägen så jag fick 100% panik och bromsade! tror jag har sett för mycket kameler på bonde söker fru faktiskt! and noooo people, im not on drugs!
 
avslutar denna dag med ett avsnitt av gossip girl <3 love love love
 
 
på jobbet, egopics u know!
 
omg, two hot ladies in one picture
 
 
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback