dancing in my head

nu var det ett tag sedan jag skrev!
lika klurigt varje gång att veta hur man ska börja men kan iaf börja med att
berätta om min helg! :D den var grym, verkligen helt jäkla grym!
halloween festen var riktigt rolig, jag var till en början soldat!
men jag blev så jävla sur efter att mina nya klackskor som jag aldrig använt
tidigare gick sönder när jag tog första steget utomhus (nedför en trappa) ÅÅHHÅÅHR
TH! så ja, åkte sedan hem och bytte om och blev: just the normal sofia!
 
så kvällen började väl kanske inte så bra, men slutade mycket mycket bättre! :)
ni anar nog inte hur ont jag hade i höfterna, benen, ryggen och framförallt FÖTTERNA dagen efter....
jag stod och dansade i höga klackar, haha! men man får ju skylla sig själv också! ;)
 
haah roligt inlägg, ungefär lika roligt som när pappas bil rullade iväg i nerförsbacke när jag
stod och skulle posta ett brev! efterbliven som man är så tog det ju ett tag innan man fattade att
bilen rullade iväg! tur att man har lite spring i benen iaf ;) måste nog däremot sett roligt ut när
jag sprang efter i panik som en svettig gris.......men allt kan ju faktiskt hända i vikmanshyttan! ;)
 
nu ska jag titta på lite gossip girl och göra egen sallad lá´sofia, sen rida två hästar OCH sedan iväg på
INNEBANDYTRÄNING! oppa gangnam style
 
 
 
 
 
(och såhär sliten var jag dagen efter)
 
 
 
 
 
;PPPPPPPP
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback