when you call my name

buhu vad seg jag jämt blir på sluten av lovet, och detta är det sista sportlovet jag har? ;S
haha konstigt det känns! idag tänkte jag, eller jag MÅSTE plugga.........
som vanligt så skjuter jag fram precis allting som jag lär göra, och måste sedan istället sitta
med det på lovet?! att man aldrig lär sig!

igår fick vi provtrycket av målarboken, är grymt nöjd och den blev riktigt riktigt bra :D
ikväll ska vi förhoppningsvis boka utlandsresa, jag & johan! och kanske någon mer om de vill
följa med! dock vet vi inte vart vi ska? förslag? nej men då riktigt varmt ställe som man kan åka
iväg till under april månad, så man blir sådär lagomt brun och pigg när man kmr hem innan balen
och studenten, hihi! :D

nej, nu ska jag faktiskt pluggeliplugga


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback