trött

fifan vad trött jag är, beror nog dels på att jag har ätit som jag vet inte vad!
har även provat på sushi! var faktiskt gott, men bara laxen haha...
johan ligger död i soffan, och jag tvingar mig som vanligt att vara uppe eftersom
det är helg!
imorgon ska jag upp tidigt och fixa klart allt i tid, har nämligen dressyrtävling med calle
på söndag! och jag är grymt taggad, ska göra mitt allra allra bästa, så får vi se hur långt det
går, det får bära eller brista helt enkelt!

åh, är även gryyymt shopping sugen!
nu börjar jag känna lite sommarfeelings och få lite inspiration!
OCH JAG längtar till resan till KAP VERDE!
usch vad fint den resan kommer sitta, blir inte thailand, haha! får nämligen inte
ta ledigt två veckor! men en vecka till kap verde är inte så dumt det heller, jag klagar inte!
blir troligtvis thailand till hösten när mamma fyller 50!



åh nu vill jag ha sol så jag kan få lite solblekt hår!
en snygg långklänning kommer jag även försöka hitta, tror ni dom har snygga i afrika? :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback