shoes in my heart <3

kanske borde använda alla klackisar jag köpt?
HELT sjukt hur man kan älska skor, är så jävla snål på
precis allting, typ när man ser en jätte snygg tröja som man suktat efter länge
men då tänker man oftast "neeee har inte råd, köper den nästa månad"
och så går man runt och tittar och ser helt plötsligt ett par snygga klacksor och blir såld.
så köper man dom istället för den där tröjjan! ;) haha precis så är jag, grejjen är ju den att
man nästan alltid gör en förlust (iaf jag, eftersom jag nästan aldrig använder dom) men ja, nu har jag
samlat ihop åtta par som står där! men ska köpa snygga pumps och använda i härliga vårfärger!
man känner sig helt död, och har knappt lusten eller orken att "klä" upp sig!



kanske ska investera i ett par jeffrey campells pastellfärgade?

nej, har nyss kikat på bb efter att ha varit i stallet i fyra timmar...............
skulle egentligen ha pluggat, men har jag gjort det?? nejnej



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback