lovely väder

hoho hur härligt var det inte att vakna imorse och ha en massa solstrålar som nästan
bländar en i ansiktet? är grymt varmt i lägenheten, men jag klagar inte!
igår blev det filmmys med jennifer här, pizza -> film -> godis, yeeehoo
blev en as sorlig film först, jag saknar dig hette den! usch får panik av sånna'
bölfilmer :( men sen avslutades det med en betydligt roligare film, nämligen en av
mina favoriter, TRASSEL! haha alltså, man blir så sjuukt glad av den! kan inte beskriva,
garvar och kan nästan precis alla scener utantill, har cirkus sett den 5-6 gånger?
jaja, hästen (maximus) är iaf king!

nu ska jag bara duscha, så ska vi sätta oss på balkongen och slå på ännu en bra
film som man inte kan få nog av NÄMLIGRN bridesmaids! haha

nej, sen ska jag invänta min bästaste bästaste! <3
har saknat honom nå enormt och bara längtar efter att krama om honom
pratar såklart om CAAALLLIE! hahah, skojja
ne jois

PYSS



woho känner mig fit for fight idag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback