livet har sina goda stunder

wiii love life! fick just ett sådant glädjerus!!!!!!!! då man vill hinna med 1000 saker på en halv dag, vilket brukar gå mindre bra för mig! trodde att jag skulle till stallet, men mamma hade tydligen varit där & fixat allt, så nu kanske jag hinner fixa och trixa lite!
tänkte måla klart några bilder, OCH SKRIVA klart arbetenaaa!

och senare på kvällen ta ett bad i bubbelpoolen eller jacuzzin (kalla det var ni vill) men tycker att jacuzzi är
ett fult ord, haha! och så ska jag bara ligga där............i timmar!!!!!!! kanske sover där till och med?
köra lite inpackning och ansiktsmask, sådant som man nästan aldrig gör annars! sen om jag får tid över kommer
jag troligtvis raka armhålorna, var ett tag sen nu! är meterlånga! men det har ju sin charm också, tänk när vi tar studenten och vinden blåser lite lätt, så svichar mitt armhår runt där som en frisk fläkt, HUR VACKERT?

NEJ, time foorrr work!

pyss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback