tired


(OBS) VARNING! för starkt innerhåll och svordomar längre ner i texten,
REKOMMENDERAS inte för känsliga läsare....

sådär ja!
då var man uppe som tidigast detta "sommarlov"!
buhu, jag har väl inget sommarlov va, nu när jag gått ut skolan?

jaja, hur som haver så ska jag iaf övningsköra in till stan -> till körskolan och
pluggeliplugga, så gryyymt roligt! yey....nej men vill passa på att sitta på hasses
så mycket som möjligt nu när det är dåligt väder he-he!

OCH VAD FAN ÄR FINA VÄDRET? ÄR DET FULT VÄDER BARA FÖR ATT VI
HAR KÖPT EN STOR FET POOL ELLER? VAFAAAAAAAAAAAAAN......



FUCK YOU VÄDERGUDARNA! OM NI INTEEEEEEEEEEEEEEEEE FÅR FRAM
ETT BRA VÄDER SÅ HÄNDER:



(OBServera att min gangstasida kom fram)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback