sa du STUDENT?

åh herregud, tänk att jag tog studenten igår?
känns jäkligt konstigt att aldrig mer få gå till lilla martin koch gymnasiet
dock kan man ju inte säga att jag är helt klar med skolan, ska ju faktiskt
plugga vidare haha! ;P

fick betyg i 31 ämnen, fick sammanlagt fyra G, och hälften VG och MVG!
FICK alltså 13 MVG och 13 vg samt fyra G! är faktiskt nöjd, däremot vet jag att
jag kunde lägga lite mer energi på vissa ämnen för att nå högre betyg, men det
är lätt att vara efterklok!

är super nöjd med gårdagens firerier! kan säga att våran klass är bara allt för bra
och det kändes inte konstigt att skilja sig ifrån dem, eftersom jag vet att vi kmr
fortsätta träffas ändååååå :D

är även super nöjd med alla presenter jag fick, svävar på moln! fick precis
allt jag önskade mig, tack tack tack åter tack!

kan avsluta inlägget med: FÖR JAG HAR TAGIT STUDENTEN, FYFAN VAD JAG ÄR BRA!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback