mysväder........

roligt väder, var egentligen meningen att jag skulle ut igår...............men nae!
blir så sjukt trött på vädret och lite halvt deprimerad!

idag så släpptes hästarna på betet! haha, skapligt glada blev dom iaf, speciellt Calle
han sprang runt som en jäkla galning, så nog har han fått sin motion idag, får se om
jag kommer få in dom ikväll från hagen när jag ska ta in! menmen hä visar sä!

nu är det bara att ladda om till studentvecka, yey! fick mina provtider för körning samt
schema för sommarjobb, känns skönt!
förövrigt så rullar allt på som vanligt, ska städa mitt rum nu och kasta all smutstvätt som
ligger slängt på golvet...

JUSTJA var även till borlänge igår och shoppade järnet, eller njaaaa fick inte med mig så
mycket egentligen, köpte en as mysig turkosfärgad huvtröja från stadium, fanns massvis med
härliga färger, skulle kunna köpa alla! gryyymt skön

jaja nog om det, för nu ska jag städelistädaaa! :D

TILL ALLA STUDENTER, DET SKA BLI 19 GRADER OCH 0 NEDERBÖRD PÅ FREEEDAG!
GLAAAD tjej





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback