du måste flytta på dig

haha fan vad jag klagar känner jag!
men är faktiskt jävligt trött på att vara sjuk just nu...
men det går mot bättringsvägen iaf, och det är ju alltid positivt
 
denna veckan har jag varit ledig, har dock hunnit haft en introduktion, på martin koch!
haha, alla lärare var där också..
så nu har jag fått nyckel med larm osv.....så nu kan jag göra inbrott i skolan mohahaha
 
haha nejdååååååå men ska bara vara där en gång i veckan, sen är jag på massa
andra ställen också! (:
 
har spenderat kvällen utomhus med att rispa möbler!? haha vet inte vad det heter
och nu ska jag titta på fråga Olle och plugga teori!!!!!!!!
imöra ska jag också plugga!!!!!!!!!!!!!!
 
hade lust att skriva ett deeptalk inlägg, men det får vänta! det är helt sjukt
hur mycket man hinner tänka när man är ensam i lugn och ro och sysselsätter sig
med någonting MEN det får bli en annan dag!
 
high on life
 
 
black and white
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback