var är sommaren

tjaa, som rubriken lyder så har jag ställt denna fråga ett flertal gånger i några veckors tid:
VAR FASEN är sommaren?
 
var ute på vhyttesjön idag med jennifer, jocke och johan och fiskade samt grilleligrillade!
mycket trevligt, och det var ett fåtal gånger som solen kikade fram! då kan jag säga att man fick
riktiga sommarkänslor, men det värsta av allt var att jag hållde på att svettas ihjäl! UScH, då kan
man verkligen säga att man inte är van med värme och sol när man svettas efter 10 sekunder i solen..
 
käre älskade sol, kom fram nu!
 
är däremot väldigt väldigt skakis i benen, haha! helt sjukt, har kört bmw:n och jag blir jämt
helt knäsvag när jag går ur den! är väl inte van med att köra en bil med många hästisar, haha!
om man jämför med 850;n! haha :(
 
jaja, ser fram emot ett 10 timmars pass imorgon! menmen, det är bara att bita i det sura 
äpplet och se glad ut! det är ju iaf ett jobb och cash är somsagt KING!
 
nu ska jag och jois se på desperete housewifes och bara tat lungt!
 
puss
 
 
och här får ni en lite halvt retarded bild också!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback