party in the USA

hoh kanske ska berätta någonting
flyttar till usa 2013 efter januari, troligtvis mars eller april!
blir där några månader och jobbar så får vi se hur
länge man blir kvar där!
 
det är någonting jag har velat gjort hela livet, få uppleva ett nytt land, ny
kultur, nya erfarenheter, nya vänner, utvecklas som person och tja
helt enkelt våga ta för sig!
 
destination: Florida sen bila runt över när och fjärran
får se da, kanske hamnar någon annanstans också!
 
SEN så ska jag, (försöka) haha komma in på ett sånt där riktigt
fett jävla college party, och dricka ur blåa och röda plastmuggar!
det bara är så (;
 
 
 
livet har bara börjat, för SOON I WILL BE THEEREEEEE!

Anonym

neej det får du inte, FÖRFAN! :( det är ju snart ju... närå Follow Your Dreams kompiiiis :)

2012-07-19 / 23:22:57
sofia

hahaha men kompis, i will be back! probably...haha nejdå klart jag kmr hem :D lovar att leta på en såndär liknande plånbok som jag har från USA!

2012-07-20 / 00:32:00
URL: http://www.sofiawestman.blogg.se
sofia

hahaha men kompis, i will be back! probably...haha nejdå klart jag kmr hem :D lovar att leta på en såndär liknande plånbok som jag har från USA!

2012-07-20 / 00:32:01
URL: http://www.sofiawestman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback