over and out

bueeek! varför ska jag jämt äta så mycket godis hela tin haha, käkar jämt tills magen nästan spricker
så man nästan blir spysjuk! WHYYYY, varför gör man det när man alltid vet hur dåligt man mår efter?!
haha, så typiskt jävla mig! för tillfället rullar jag fram
 
frida och marcus gick nyligen hem, dom har nämligen varit här och sett på film! yeyeeyeye så kul
att få träffa friddifjuttis! hihih
 
JUSTJA, skulle visa vad jag shoppade häromdagarna
det är faktiskt sjukt mycket, och jag örkar liksom inte ta kort på allt, MEN då kom jag fram
till den brillianta iden att jag kunde googla fram allt, haha hur smaaaart är jag?! ibland överträffar
jag mig själv med min intelligens <3
 
1, kilklacksskor, H&M fashion against aids 100:- rea
 
2. samma skor igen, fast dock i svart 100:- rea
 
3.(ser ungefär ut som på bild) springskor nike, 800:- på rea
 
 
4. shorts gina, rea 199:-
 
 
HAHAHAH orkar fan inte googla fram allt, gick ju hur segt som helst
bläää
nä fortsätter fasen imorgon
 
godnatt hahaha
 
btw, var tvungen att ändra om min svenska efter jag att publicerat inlägget! alltså vad i
helvete har hänt med min svenska?! haha kan nog skylla på att jag är trött
för hade nämligen skrivit bla: hur smart jag?! varför jag jämt äta godis jämt, jag shoppade
härdagen och vill visa
 
EYYYY DUDE WHATAAAA FACK
haha nej men härdanefter ska jag börja med korrekt svenska
 
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback