life is good

fyfan! haha, hade sovrekord i morse....låg i sängen till näästan klockan ett!
jesus kristus, men det var ju egentligen inte så konstigt eftersom vi kom
hem vid fyra tiden från power meet!
 
jadu, första gången jag var på power meet och vad ska jag säga haha?!
var väl trevligt att se på fina bilar och driftíng!
däremot passar jag inte in där för fem öre, känner mig lite för "fin"!
haha dont get me wrong nu, men jag är ingen raggare direkt, och
tycker inte om att campa och vara allmänt dreggig och springa runt och
lyssna på typ eddie meduza?! haha njaaa inget för mig!
skulle väl säkert kunna festa där, då tänker man nog inte lika
mycket som när man är nykter, haha! :P
 
däremot tycker jag om classic car week, wohhoo glömmer aldrig
min och fridas galna kväll där, memories <3
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback