la la land

roligt väder, svensk sommar i allra högsta grad!
först spöregn, hagel, sol, värme, kallt...ja, växlingar så inåt hilvitti, oförutsägbart
väder så inåt bomben! :(
 
och justja, hahahahah kom nyss på att tänka på hur mycket jäkla ointerssanta saker man
säger om dagen, utan att tänka på det..
 
som mamma sa nyss: oskar ligger uppe på svarta mattan och ser ut som en korv...
hahha man ba jaha??!!!?! ;
 
eller som när jag sa till johan: visste du att min plattång värmer upp till 220 grader, det är jäkligt
mycket....
och låt mig inte tala om alla onödiga samtal man ringer om dagen, utan att man egentligen vill något!
ringer säkert johan 1000 gånger på mobilen när han är på jobbet och säger: HEJ VAD GÖR DU?
haha, alltså...det är klart jag vet vad han gör, han jobbar?!
 
jaja förstår inte vad jag vill komma fram till i detta inlägg men härdanefter ska jag sluta
prata om ointressanta saker! och förresten, vad är ointressant och intressant?
 
okej, bara så ni vet så värmer min plattång upp till 220 grader och det tycker jag är jäkligt mycket!
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback