vänder på dygnet

vilken normal människa ställer sig och duschar halv två på natten? haha jo jag...
så nu blev jag helt upp i varv av en uppfriskande dusch, stog där inne i typ en halvtimme kändes det
som! yey, vad ska jag göra nu då? kanske städa lite? stackars grannar, men kan gott och väl låta lite mer
till cp grannen, usch vad han är vrickad! inte många hästar i det stallet inte, vem bankar i väggen klockan nio
på kvällen och skriker HÅLL KÄFTEN! när man är lite förskyld och hostar, haha! och bankar på dörren och springer in till sin egen lägenhet igen! jaja det finns ju människor till allt!

tråkig kille har man också, som bara sover och sover! har iallefall lite sovmorgon imöra :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

nej vafan, lä jö söve

pözzzz xDDDD












åhhhh hittade värsta sommarbilderna, haha eller sommarbilder,,,,,
åh varför kan inte sommaren komma, så man får lite färg och solblekt hår!
nu orkar man knappt sminka sig, klä sig euuuuw...känner mig
bara så jäkla deppig på vintern, vill gå runt i vinterjackan och gömma mig i halsduken och vänta in sommaren!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback