vad jag använder för hårprodukter



1. Schampoo och balsam samt inpackning från Matrix biolage.

2. Gråa flaskan: Silverschampoo från Lanza (använder det bara ibland, kanske en eller två gånger varannan vecka) fungerar inte så bra på mig eftersom jag har ofärgat hår, men blir lite skiftningar! fast jag kanske bara inbillar mig det, haha.

3. Värmeskydd samt färgbervarande skydd från Lanza (röda flaskan)

4. Hårspray från goldwell ( använder inte hårspray så mycket, kanske någon enstaka gång om jag ska ut) tycker det sliter så mycket på håret, samt att mitt hår blir så äckligt av hårspray.

5. Ännu en hårinpackning från Ref. är dock färgbevarande inpackning, har ju somsagt inte färgat håret men
det vårdar ändå mitt hår så det blir mjukt och glansigt.

sådär, det var väl allt tror jag?! som ni ser så är det bara salongsmärken jag använder, eller har börjat använda nu på senaste tiden. Visst det kostar mer pengar än de "vanliga". bättre att lägga pengar på bättre kvalitetsprodukter än att gå till frisören varje månad och klippa kluvna toppar! + att håret mår bättre av bra produkter punkt.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback