sjuuukt sliten och trött!

nej nu jävlar vill jag bli frisk, känner mig jävligt trött på att vara sjuk nu!
så nu sitter jag här i sängen med en stor kopp BLÅBÄRS te som förövrigt
är grymt gott! dock hatar jag att ta en massa, vad ska man säga, hjälpmedel?
som gör att man blir frisk snabbare, typ som nässpray! euuuw får rysningar bara
jag tänker på det eller echinacea.

känns som hela lovet går åt helvitti! har inte tränat PÅ TVÅ VECKOR! känner mig as
ofräsch för jag gått runt i samma morgonrock i tusenår, flottigt hår och det känns
som jag har meterlångt armhålehår.....

men ikväll ska jag försöka träna iallefall, går inte att bara gå hemma, måste faen motionera..
kanske blir friskare snabbare? :D först ska jag till stallet och rida ett stycke häst, kul jul..
för det är ju faktiskt ett måste, calle är för handikappad att ta hand om sig själv!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback